Lato w Jagódce

Autor:
Katarzyna Michalak
Wydawcy:
Społeczny Instytut Wydawniczy Znak (2017)
Legimi (2016)
Wydawnictwo Literackie (2010-2016)
IBUK Libra (2011)
Wydane w seriach:
Seria owocowa
Książki pełne emocji
Rok w poziomce
Autotagi:
dokumenty elektroniczne
druk
książki
powieści
proza
Więcej informacji...
3.0

Szczęście to radość z nowego dnia, bezchmurne niebo w południe i słowo „kocham” na dobranoc… Gabrysia wiedziała, była pewna, że szczęście to coś, co przydarza się innym. Bo przecież nie jej: nieśmiałej brzydulce, patrzącej na świat zza grubych okularowych szkieł. Aż do dnia, gdy do jej serca zaczyna pukać miłość, a wraz z nią pragnienie, by zawalczyć o swoje marzenia. Na przekór wszystkim i wszystkiemu… "Lato w Jagódce" to urzekająca współczesna baśń, w której życzenia się spełniają, i to bez dotknięcia czarodziejskiej różdżki. Bo jedyna prawdziwa magia to magia miłości…[lubimyczytac.pl]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Katarzyna Michalak
Wydawcy:Społeczny Instytut Wydawniczy Znak (2017) Legimi (2016) Wydawnictwo Literackie (2010-2016) IBUK Libra (2011)
Serie wydawnicze:Seria owocowa Książki pełne emocji Rok w poziomce
ISBN:978-83-08-04616-6 978-83-08-04796-5 978-83-08-05415-4 978-83-08-05563-2 978-83-240-4625-6
Autotagi:dokumenty elektroniczne druk e-booki epika książki literatura literatura piękna powieści proza zasoby elektroniczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 10 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo