Gupik ma szczęście!

Ilustracje:
Marcin Skoczek
Autor:
Tomasz Piotr Nowaczyk
Wydawcy:
Wydawnictwo Dodruk (2021)
Wydawnictwo BookFlow (2015)
Star Manager Piotr Sobik
Nobo Studio
ISBN:
978-83-65183-01-9, 978-83-65183-02-6
978-83-960970-1-9
Autotagi:
druk
książki
poezja
wiersze

Gupik ma szczęście! to zbiór zabawnych wierszyków, które trafią zarówno do najmłodszych czytelników, jak i do tych nieco starszych. Kabaretowe doświadczenie autora sprawia, że w każdym utworze można znaleźć zabawę słowem, ciekawą fabułę, intrygujące rymy oraz dowcipną puentę. Z wierszami idealnie współgrają przepełnione humorem ilustracje autorstwa znanego rysownika Marcina Skoczka/skoQ.pl. Wspólne czytanie Gupika to prawdziwa frajda dla dzieci i rodziców!.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo