Miętowy pocałunek

Autor:
Kelly McKain
Tłumacz:
Jan Prussak
Wydawcy:
Wydawnictwo Akapit Press (2011-2013)
Akapit Oficyna Wydawnicza
Wydane w seriach:
Tęczowa Piękność
Rainbow Beauty
ISBN:
978-83-62955-83-1
Autotagi:
beletrystyka
druk
powieści
3.5 (2 głosy)

Abbie zawsze sama komponowała dla siebie przeróżne mazidła kosmetyczne i płyny do kąpieli – czy otwarcie salonu „Tęczowa piękność” to dobry pomysł, aby uratować rodzinę, która znalazła się w tarapatach finansowych? Na szczęście są niezawodni przyjaciele: Ben Summer i przystojny gitarzysta Marco.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Po „Dzienniku szczęściary” wzięłam się za „Miętowy pocałunek”, mając nadzieję na dłuższą przyjemność z lektury całej serii („Tęczowa piękność”). I tak jak tam mieliśmy szczęśliwą, pełną rodzinę, która po zdobyciu majątku i pokonaniu trudności wyszła na prostą, tak tu mamy rodzinę, która na wstępie się rozpadła i zaraz po tym zbankrutowała, a wszystkiemu był winien (oczywiście i jedynie) niesforny i nieprzewidujący ojciec. Ojciec, który na dodatek schował głowę w piasek i zostawił żonę i trzy córki (piękne, zdolne, ambitne i na dokładkę grzeczne!) bez dachu nad głową i kompletnie bez środków do życia. Dziewczyny w popłochu uciekają z Londynu przed komornikiem i zatrzymują się tymczasowo w Totenham w Devon. • Po pierwszym szoku to najmłodsza z sióstr, Abbie, jest motorem działania. Postanawia wykorzystać swoją pasję wytwarzania naturalnych kosmetyków i połączyć ją z fachowymi umiejętnościami mamy, by otworzyć salonik urody „Tęczowa piękność”. • Książka jest tak stereotypowa, że nie ma najmniejszych wątpliwości, czy bohaterkom się powiedzie. Raczej dla miłośników lekkiej, nies­komp­liko­wane­j literatury z typowymi postaciami.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Katarynka
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo