Lato na ulicy Czereśniowej

Tytuł oryginalny:
Sommer-Wimmelbuch
Autor:
Rotraut Susanne Berner
Wydawca:
Wydawnictwo Dwie Siostry (2005-2013)
Wydane w seriach:
Ulica Czereśniowa
Autotagi:
druk
epika
ikonografia
komiksy i książki obrazkowe
książki
Więcej informacji...
4.7 (6 głosów)

"Lato na ulicy Czereśniowej" to książka dla dzieci, pełna ujmujących codziennych sytuacji, zabawnych szczegółów i sympatycznych postaci, w której nie ma ani jednego słowa. Zaczęło się lato. Dojrzały czereśnie, bose dzieci biegają po trawie, a sprzedawcy lodów mają urwanie głowy. Na ulicy Czereśniowej zawsze się coś dzieje. Co się stanie, gdy nadejdzie burza? Dokąd zmierzają ludzie z tajemniczymi pakunkami? Gdzie się podziały zaginione pingwiny? Ułóż swoją własną opowieść! Znajdź wszystkich bohaterów i śledź ich przygody na kolejnych kartach. Każda strona tej książki to ilustracja przedstawiająca barwny, pełen postaci i szczegółów fragment miasta. Na kolejnych kartach ukazani są ci sami bohaterowie w różnych miejscach i porach dnia. "Wiosna na ulicy Czereśniowej" i "Lato na ulicy Czereśniowej" otwierają polską edycję serii książek dla dzieci autorstwa Rotraut Susanne Berner. Sympatyczni bohaterowie oraz humor i pogodny klimat ulicy Czereśniowej oczarowały już tysiące najmłodszych czytelników na całym świecie. Jak dotąd seria ukazała się w 15 krajach.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Moja dwulatka uwielbia. Grafika prosta, przejrzysta, nies­komp­liko­wana­. Z przyjemnością śledzi się losy bohaterów na kolejnych stronach i w kolejnych tomach. Książka jest w dużym formacie, jest kartonowa i wytrzymała.
  • Rewelacyjna książka, super rysunki. Dużo się dzieje. Wszystkie części przypadły nam do gustu. Na własność zakupiony rok na Czereśniowej do którego wielokrotnie wracamy. • Dla dzieci 2+ ale i młodsze będą zainteresowane.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Rotraut Susanne Berner
Wydawca:Wydawnictwo Dwie Siostry (2005-2013)
Serie wydawnicze:Ulica Czereśniowa
ISBN:978-83-608-5075-6 978-83-608-5094-7 978-83-65341-16-7 978-83-65341-17-4 978-83-8150-282-5 978-93-608-5094-7
Autotagi:beletrystyka druk epika ikonografia komiksy i książki obrazkowe książki literatura literatura piękna literatura stosowana opowiadania powieści proza publikacje popularnonaukowe
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 23 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo