Szybkie czytanie:

sukces w nauce

Opracowanie:
Agnieszka Umińska
Wydawca:
Wydawnictwo Literat Andrzej Chmielewski (2012)
Wydane w seriach:
Porady Lekarza Rodzinnego
Encyklopedia Zdrowia
ISBN:
978-83-7774-246-4, 978-83-7898-115-2
978-83-8260-304-0, 97883778981152
Autotagi:
druk
druki ulotne
ikonografia
książki
poradniki
publikacje informacyjne
Więcej informacji...

Poradnik medyczny, w którym znajdziesz najnowsze wskazówki jak przyspieszyć czytanie i poszerzyć pole widzenia, co gwarantuje sukces w nauce. Znajdziesz ćwiczenia na gimnastykę oczu, poprawę koncentracji oraz ćwiczenia na poprawę spostrzegawczości i percepcji. Poznasz etapy szybkiego i ze zrozumieniem czytania wielopoziomowego. Bogato ilustrowany, napisany przystępnym językiem, poradnik. [nota wydawcy]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Opracowanie:Agnieszka Umińska
Ilustracje:Katarzyna Bogucka
Wydawca:Wydawnictwo Literat Andrzej Chmielewski (2012)
Serie wydawnicze:Porady Lekarza Rodzinnego Encyklopedia Zdrowia
ISBN:978-83-7774-246-4 978-83-7898-115-2 978-83-8260-304-0 97883778981152
Autotagi:druk druki ulotne ikonografia książki literatura literatura stosowana podręczniki poradniki poradniki i przewodniki publikacje informacyjne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 7 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo