Pamięć:

trening interaktywny

Inne tytuły:
1000 słówek w 1000 minut, sukces w szkole i na uczelni, nowoczesne metody pamięciowe, rozwijanie inteligencji językowej, radość uczenia się
Pamięć Cz. 1
Autor:
Marek Szurawski
Wydawcy:
JK Wydawnictwo Jacek Kaszyk (2004-2015)
Wydaw. Aha (2007)
Wydawnictwo RAVI (2004-2005)
ISBN:
978-83-7229-078-6, 978-83-7229-208-7
978-83-7229-358-9
Autotagi:
druk
książki
poradniki
Więcej informacji...

Najlepszym odzwierciedleniem treści zawartej w książce są słowa samego autora : Chaciałbym abyś dzięki tej książce nie tylko szedł, ale i biegł, a nawet fruwał. Żebyś stał się artystą uczenia się. Żebyś błyszczał, święcił rewelacyjne sukcesy, nie kując i nie ryjąc po nocach, tylko mając więcej czasu na wiele innych wartościowych rzeczy w życiu. I żeby tylko twoją tajemnicą zostało, jak niewiele wysiłku w to włożyłeś... W książce tej namawiam do uczenia się inaczej. Chciałbym, abyś świadomie porzucił mechaniczne uczenie się (czyt. kucie), a zaczął zapamiętywać z wyobraźnią, z wykorzystaniem całego potencjału mózgu i żeby ci się tego chciało. Żebyś uczył się wedle własnych strategii, we własnym stylu. Przekonasz się, że nauka może być zabawą. Wrócisz do pamięci doskonałej. Już nigdy nauka nie będzie dla ciebie ciężarem i udręką. Zobaczysz również, że na dobrej pamięci można zarobić. Odblokujesz swój niezwykły potencjał twórczy, pobudzisz wyobraźnię, odkryjesz, co to jest prawdziwy zapał i działanie z entuzjazmem.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:1000 słówek w 1000 minut, sukces w szkole i na uczelni, nowoczesne metody pamięciowe, rozwijanie inteligencji językowej, radość uczenia się Pamięć Cz. 1 Trening interaktywny T. 1, Pamięć Tom.1 Tysiąc słówek w tysiąc minut, sukces w szkole i na uczelni, nowoczesne metody pamięciowe, rozwijanie inteligencji językowej, radość uczenia się Cz.1 trening interaktywny
Autor:Marek Szurawski
Wydawcy:JK Wydawnictwo Jacek Kaszyk (2004-2015) Wydaw. Aha (2007) Wydawnictwo RAVI (2004-2005)
ISBN:978-83-7229-078-6 978-83-7229-208-7 978-83-7229-358-9
Autotagi:druk książki literatura literatura faktu, eseje, publicystyka literatura stosowana podręczniki poradniki poradniki i przewodniki publikacje popularnonaukowe
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 22 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo