Jezioro łabędzie:

czyli jak powstał najsłynniejszy balet świata

Inne tytuły:
Jak powstał najsłynniejszy balet świata
Autor:
Ewa Nowak
Ilustracje:
Ewa Beniak-Haremska
Ewa Tatiana Beniak
Wydawcy:
HarperCollins Polska (2020)
Wydawnictwo Egmont Polska (2014-2018)
Harperkids
ISBN:
978-83-276-6173-9, 978-83-281-0562-1
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...
5.0 (3 głosy)

Czytam Sobie to trzypoziomowy program wspierania nauki czytania dla dzieci w wieku 5-7 lat. - Zgodne z zaleceniami metodyków. - Wybitni polscy autorzy i mistrzowie ilustracji. - Świetne, wciągające historie. - Duża czcionka i papier przyjazny oku. Poziom 3 - Połykam strony 2500-2800 wyrazów w tekście, użyte wszystkie głoski, dłuższe i bardziej złożone zdania, alfabetyczny słownik trudnych wyrazów.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Jak powstał najsłynniejszy balet świata
Autor:Ewa Nowak
Ilustracje:Ewa Beniak-Haremska Ewa Tatiana Beniak
Tłumacz:Ewa Beniak-Haremska
Wydawcy:HarperCollins Polska (2020) Wydawnictwo Egmont Polska (2014-2018) Harperkids
Serie wydawnicze:Czytam Sobie Edukacyjny Egmont fakty. Poziom 3, Połykam Strony Czytam Sobie. Poziom 3, Połykam Strony Fakty Fakty - Egmont Harperkids
ISBN:978-83-276-6173-9 978-83-281-0562-1
Autotagi:druk epika książki literatura literatura piękna opowiadania powieści proza zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 14 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo