Zróbmy sobie arcydziełko

Autor:
Marion Deuchars
Tłumacz:
Maciej Byliniak
Wydawca:
Wydawnictwo Dwie Siostry (2013-2023)
ISBN:
978-83-60850-47-3, 978-83-8150-167-5
978-83-8150-569-7
Autotagi:
druk
ikonografia
komiksy i książki obrazkowe
książki
podręczniki
proza

Interaktywna książka do rysowania i uzupełniania, która w każdym dziecku obudzi młodego artystę. Rysuj, maluj, wycinaj, wklejaj i odbijaj! Dorysuj uśmiech Monie Lizie, złap tęczę za pomocą kartki, a potem - zabierz linię na spacer. Stwórz kubistyczny portret jak Picasso, zrób kolaż w stylu Matisse'a i narysuj coś tak tajemniczego, jak obrazy Magritte'a. Uruchom wyobraźnię i przekonaj się, że sztuka jest świetną przygodą! Zróbmy sobie arcydziełko to 224 strony pełne inspirujących pomysłów, ćwiczeń i informacji, które wciągają młodych czytelników do pasjonującej zabawy w sztukę.Twórcze zadania inspirowane dorobkiem wielkich artystów - od Leonarda da Vinci, przez Picassa, Van Gogha i Matisse'a, po Jacksona Pollocka i Andy'ego Warhola - oswajają dzieci z niezliczonymi technikami artystycznymi i historią sztuki, a przede wszystkim - rozwijają ich kreatywność i twórczą wyobraźnię.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo