Jak złapać spadającą gwiazdę

Tytuł oryginalny:
How to catch a falling star
Autor:
Heidi Howarth
Ilustracje:
Daniel Howarth
Tłumacz:
Barbara Górecka
Wydawca:
Wydawnictwo Zielona Sowa (2015)
Wydane w seriach:
Poczytajmy Razem
Poczytajmy razem (pakiet)
Poczytajmy razem - Zielona Sowa
ISBN:
978-83-7983-507-2, 83-7983-507-2
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań

Pięknie ilustrowane, zabawne i wzruszające opowiastki o zwierzętach opowiadają między innymi o przyjaźni, wyrozumiałości, marzeniach, odwadze, ciekawości, pokonywaniu lęków i zaradności życiowej. Kolorowe ilustracje i prosta narracja wspaniale nadają się do wspólnego czytania, a umieszczone na końcu każdej książki propozycje zabaw i rozmów zachęcają do odgrywania scenek i rozmów z dziećmi o radzeniu sobie w różnych sytuacjach, z jakimi dzieci mogą się spotkać na co dzień. "Jak złapać spadającą gwiazdę" - Niedźwiadek czeka na spadającą gwiazdę, ponieważ chce wypowiedzieć życzenie. Czy zdoła ją złapać? Czy jego życzenie się spełni?
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo