Samogłoski nosowe ą ę

Inne tytuły:
ą, ę
Autor:
Jagoda Cieszyńska-Rożek
Ilustracje:
Łukasz Zabdyr
Redakcja:
Joanna Cybula
Wydawca:
Wydawnictwo Edukacyjne (2010-2024)
Wydane w seriach:
Kocham Czytać
seria logopedyczna
ISBN:
978-83-89434-83-8
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
podręczniki
publikacje dydaktyczne

Seria logopedyczna "Kocham Czytać" przeznaczona jest do wczesnej nauki czytania dla dzieci w wieku przedszkolnym oraz starszych - zagrożonych dysleksją, z wadami wymowy, ze spektrum zaburzeń autystycznych (ASD), z zespołem Aspergera, niesłyszących, z obniżoną sprawnością intelektualną. Seria obejmuje 48 zeszytów podzielonych na trzy części. Opiera się na Symultaniczno-Sekwencyjnej Nauce Czytania® - innowacyjnej metodzie wczesnej nauki czytania opracowanej przez prof. dr hab. Jagodę Cieszyńską, sprawdzonej w wieloletniej praktyce, uwzględniającej najnowsze badania neuropsychologiczne. Pierwsza część serii składa się z 18 zeszytów. Etapy nauki czytania obejmują: naukę odczytywania samogłosek, czytanie globalne, wyrażenia dźwiękonaśladowcze, czytanie sylab otwartych, czytanie zestawów samogłoska + sylaba otwarta, czytanie sylab zamkniętych, odczytywanie wyrazów, czytanie sylab zawierających dwuznaki, czytanie sylab zawierających spółgłoski miękkie, czytanie sylab zawierających samogłoski nosowe.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo