Rodzice w przedszkolu:

organizacja spotkań, wskazówki do prowadzenia rozmów, scenariusze zabaw i uroczystości

Redakcja:
Elżbieta Czerwińska-Klemke
Wydawca:
Dr Josef Raabe Spółka Wydawnicza (2012)
Wydane w seriach:
Zajrzyj i Znajdź
ISBN:
978-83-7696-597-0, 978-83-7696-643-4
Autotagi:
druk
książki
poradniki
scenariusze

Publikacja niezbędna dla nauczycieli i dyrektorów przedszkola, ułatwiająca kontakty z rodzicami dzieci przedszkolnych. Autorzy pochylili się nad problemami, z którymi najczęściej boryka się kadra pedagogiczna, jak: - organizacja spotkań indywidualnych i grupowych - rodzice i nauczyciele w rozwiązywaniu trudnych sytuacji - nauczyciel przedszkola kontra trudni rodzice - budowanie dobrych relacji z rodzicami Książka zawiera także sprawdzone propozycje zajęć otwartych dla rodziców oraz scenariusze nieszablonowych, nowatorskich spotkań z dziećmi i rodzicami, które pozwolą na ich integrację oraz pogłębienie wzajemnego zrozumienia. Przykładowe tematy scenariuszy: - "W czarodziejskim ogrodzie" - "Policjant kieruje ruchem" - "Mogę liczyć na ciebie"
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo