Zniszcz ten dziennik wszędzie:

kreatywna destrukcja

Tytuł oryginalny:
to create is to destroy,
Inne tytuły:
Tyt. oryg.: Wreck this journal everywhere
Autor:
Keri Smith
Tłumacz:
Julia Tokarczyk
Wydawca:
K. E. Liber (2015)
ISBN:
978-83-64853-04-3
Autotagi:
druk
Źródło opisu: Miejska Biblioteka Publiczna w Radomsku - Katalog księgozbioru
4.0 (2 głosy)

Wyczekiwana przez wszystkich miłośników twórczości Keri Smith kolejna część kultowego bestsellera „Zniszcz ten dziennik”! Tym razem dziennik można tworzyć wszędzie. Kieszonkowy format zachęca do zabierania go zawsze ze sobą i kreatywnego „niszczenia” gdziekolwiek jesteś - w drodze do szkoły lub pracy, podczas podróży, w samolotach i środkach komunikacji miejskiej, w miejscach publicznych, na szczycie góry czy brzegu jeziora, utrwalając swoje emocje, wrażenia i obserwacje z otaczającego świata. Dziesiątki nowych zadań w dzienniku zaskoczą cię i zainspirują, a najciekawsze polecenia z pierwszej części, pozwolą ci na nowo zrealizować kolejne, twórcze pomysły. Odkryj nowe sposoby na wykorzystanie wyobraźni do różnych form artystycznego wyżycia się i eksperymentów. ZNISZCZ TEN DZIENNIK WSZĘDZIE Z TOBĄ!
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo