Martynka

Inne tytuły:
zaczynam czytać z martynką
najlepsze przygody
Tłumacz:
Liliana Fabisińska
Autorzy oryginału:
Gilbert Delahaye (1923-1997)
Marcel Marlier (1930-2011)
Wydawcy:
Papilon (2010)
Papilon - Publicat (2010)
Publicat
ISBN:
978-83-245-2288-0, 978-83-245-7383-7
Autotagi:
druk
literatura
Więcej informacji...

Zeszyt ćwiczeń i zabaw z Martynką dla 4-latków to: zadania rozwijające myślenie, ćwiczenia na koncentrację, nauka kolorów i kształtów, a wszystko to w towarzystwie ulubienicy wszystkich dzieci - Martynki. Dodatkiem do książki jest specjalna wkładka dla rodziców. Z naszymi kolorowymi zeszytami dzieci z pewnością szybciej i łatwiej osiągną kolejne poziomy edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:zaczynam czytać z martynką najlepsze przygody zeszyt ćwiczeń i zabaw dla 10-latków
Tłumacz:Liliana Fabisińska
Autorzy oryginału:Gilbert Delahaye (1923-1997) Marcel Marlier (1930-2011)
Autor:Madeleine Cordosi
Ilustracje:Nadette Charlet
oraz:Gilbert Delahaye (1923-1997) Marcel Marlier (1930-2011)
Wydawcy:Papilon (2010) Papilon - Publicat (2010) Publicat
ISBN:978-83-245-2288-0 978-83-245-7383-7
Autotagi:druk książki literatura literatura stosowana podręczniki publikacje dydaktyczne szkoły podstawowe
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 5 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo