Wesoła kuchnia:

wierszyki dla dzieci

Autorzy:
Elżbieta Śnieżkowska-Bielak
Mirosława Bernardes-Rusin
Marta Krawczyk
Magdalena Kudzia ...
Ilustracje:
Agnieszka Kamińska
Instytucja sprawcza:
Studio Zielone A
oraz:
Mirosława Bernardes-Rusin
Wydawca:
Wydawnictwo SBM (2015-2019)
ISBN:
978-83-7845-921-7
Autotagi:
druk
książki
literatura piękna
poradniki i przewodniki
Więcej informacji...

„Wesoła kuchnia” to zbiór wierszyków, który wszystkich niejadków zamieni w amatorów maminej kuchni, a wszystkich łasuchów zachęci do samodzielnego gotowania. Do każdego wierszyka dołączono przepis na pyszną potrawę, który dziecko może przygotować z rodzicami, babcią czy starszym rodzeństwem.(http://www.empik.com/wesola-kuchnia-wierszyki-dla-dzieci-sniezkowska-bielak-elzbieta,p1105056514,ksiazka-p)
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autorzy:Elżbieta Śnieżkowska-Bielak Mirosława Bernardes-Rusin Marta Krawczyk Magdalena Kudzia Anna Piekarska Marta Szydłowska ElżbietaAutor Śnieżkowska-Bielak
Ilustracje:Agnieszka Kamińska
Instytucja sprawcza:Studio Zielone A
oraz:Mirosława Bernardes-Rusin
Wydawca:Wydawnictwo SBM (2015-2019)
ISBN:978-83-7845-921-7
Autotagi:druk książki liryka literatura literatura piękna literatura stosowana poezja poradniki i przewodniki przepisy wiersze
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 11 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo