Księga wymagającego dziecka:

pomocna rodzicom dzieci, które więcej płaczą, trudniej zasypiają, częściej się złoszczą - od narodzin do piątego roku życia

Tytuł oryginalny:
Fussy baby book
parenting your high-need child from birth to age five
Autorzy:
William Sears
Martha Sears
Tłumacz:
Marta Panek
Wydawca:
Mamania - Grupa Wydawnicza Relacje (2015)
Wydane w seriach:
Biblioteka Rodzica
Sears Biblioteka Rodzica
Sears parenting library
ISBN:
978-83-65087-15-7
Autotagi:
druk
książki
poradniki
4.0

Wymagające dzieci naprawdę istnieją. Niezależnie od tego, jak bardzo się starasz, niektóre dzieci potrzebują więcej niż inne - uwagi i troski, przytulania i karmienia. Czy twoje niemowlę jest wiecznie niespokojne, płaczliwe i ciągle chce być noszone? A może jesteś rodzicem upartego przedszkolaka, rozbrykanego i niesfornego? Teraz możesz wreszcie odetchnąć. Uwielbiani przez milionów rodziców na całym świecie autorzy poradników napisali książkę specjalnie dla ciebie!W oparciu o wiedzę z kilkudziesięcioletniej praktyki pediatrycznej, czerpiąc z własnych doświadczeń, dr Bill i Martha Searsowie oferują:*kreatywne sposoby na uspokojenie marudnych niemowląt,*metody karmienia i usypiania wymagających dzieci,*informacje na temat medycznych przyczyn nadmiernej płaczliwości - od infekcji po alergie,*skuteczne narzędzia do poradzenia sobie z powszechnymi problemami z zachowaniem dzieci wymagających, zwłaszcza tych nadwrażliwych i potrzebujących ciągłej uwagi,*rady pomagające uniknąć rodzicielskiego wypalenia,*taktyki nauki mówienia i słuchania - aby poznać punkt widzenia dziecka i okazać mu zrozumienie, zanim będzie za późno,*prawdziwe historie i porady rodziców wymagających dzieci.Z ogromnym zrozumieniem dla trudności, z jakimi się borykacie, Searsowie pokazują, jak rodzicielstwo bliskości potrafi zamienić wyzwania w zalety - zarówno u was, jak i u waszych dzieci. Wymagające i wrażliwe dzieci potrafią dostarczyć najbardziej satysfakcjonujących rodzicielskich przeżyć, dzięki czemu dając więcej - więcej też otrzymasz!
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo