Piąty beatles

Autor:
Mariusz Czubaj
Lektor:
Leszek Filipowicz
Wyd. w latach:
2015 - 2016
Autotagi:
audiobooki
dokumenty elektroniczne
druk
e-booki
książki
powieści
proza
Więcej informacji...
4.1 (10 głosów)

Rudolf Heinz – profiler, miłośnik bluesa po traumatycznych przejściach –i zagadkowe morderstwo, którego okoliczności są bardzo nietypowe.A do tego ta pozostawiona na miejscu zbrodni okładka Abbey Road Beatlesów.

Czubajpowraca w wielkim stylu!

Czerwiec 2012. Trwa mecz Polska–Rosja podczas mistrzostw Europy w piłce nożnej, gdy policjanci z Piły otrzymują wezwanie na dawne lotnisko, gdzie stacjonował kiedyś pułk myśliwców Su-22. Jest to miejsce zabójstwa, na które przybywa także Rudolf Heinz prowadzący kurs w miejscowej szkole policji. Heinza najbardziej intryguje okładka albumu Beatlesów Abbey Road pozostawiona w hangaroschronieProfiler nawet nie przypuszcza, jaki obrót przybierze sprawa, która zajmie mu prawie dwa lata i okaże się ostatnią w jego karierze.

Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Dobry, pogłębiony wątkowo kolejny "etap" zawodowej pracy Rudolfa Heinza 😉 • Czyta się sprawnie i z zadowoleniem 👍
  • Muszę przyznać, ze książki Czubaja zapełniły lukę na ulubionego bohatera w polskim kryminale, może nie na miarę Johna Rebusa i Kurta Wallandera, ale prawie... • Ostatnia, jak dotychczas powieść z Rudolfem Heinzem, i według mnie najlepsza. Polecam fanom dobrego kryminału!
  • w sam raz na wakacje
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Mariusz Czubaj
Lektor:Leszek Filipowicz
Wydawcy:NASBI (2016) ebookpoint BIBLIO (2016) Biblioteka Akustyczna (2015-2016) Wydawnictwo W. A. B. - Grupa Wydawnicza Foksal (2015-2016) WAB (2015) we współpr. z Grupa Wydawnicza Foksal (2015) Legimi (2015) IBUK Libra (2015)
Serie wydawnicze:Mroczna Seria Nowa Fala Polskiego Kryminału Polski Psychopata 25 lat W.A.B Audiobook Książka do Słuchania
ISBN:978-83-1513-5 978-83-280-1513-5 978-83-280-2030-6 978-83-280-2048-1 978-83-280-2210-2 978-83-64732-56-0 978-83-647-3257-7 978-83-7414-920-4 978-83-280-367-5-8 9788328020260
Autotagi:audiobooki beletrystyka CD dokumenty elektroniczne druk e-booki epika książki literatura literatura piękna MP3 nagrania powieści proza zasoby elektroniczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 26 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo