Filipek i dziewczyny

Autor:
Małgorzata Strękowska-Zaremba
Ilustracje:
Joanna Zagner-Kołat
Wyd. w latach:
2011 - 2021
Wydane w seriach:
To Lubię
Biblioteka Bluszcza
Filipek Zaskroniec
Autotagi:
druk
książki
powieści
proza
Więcej informacji...

Filipek Zaskroniec jest małym rozrabiaką, którego wszędzie pełno. Nie boi się świata, a ciekawska natura pcha go w coraz to inne miejsca. Nic dziwnego, że często wpada w tarapaty. Lubi kolegów z osiedla i klub FC Barcelona. Ma tyle energii, że mógłby nią obdzielić wszystkie dzieci w okolicy. I wszystkich rodziców! Ta pięknie ilustrowana, mądra, pełna ciepłego humoru książeczka doskonała lektura dla dzieci w wieku 6-13 lat. Z pewnością oczaruje wszystkich, którzy zaczytywali się w kultowej serii o Mikołajku. Podobnie jak książka Kasdepkego, uczy dzieci twórczego myślenia, rozwija ich wyobraźnię i inspiruje. Czym zaskoczy nas ten mały bohater o ciekawym nazwisku?
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Małgorzata Strękowska-Zaremba
Ilustracje:Joanna Zagner-Kołat
Wydawcy:Wydawnictwo Literatura (2015-2021) Legimi (2019) NASBI (2019) ebookpoint BIBLIO (2019) IBUK Libra (2015) Elipsa Dom Wydawniczy i Handlowy Włodzimierz Ulicki (2011-2012)
Serie wydawnicze:To Lubię Biblioteka Bluszcza Filipek Zaskroniec
ISBN:978-83-7640-217-8 978-83-7672-382-2 978-83-7672-399-0 978-83-7672-835-3 978-83-7672-963-3 978-93-7672-399-0
Autotagi:beletrystyka dokumenty elektroniczne druk e-booki epika ikonografia książki literatura literatura piękna opowiadania powieści proza rodzina zasoby elektroniczne zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 22 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo