Mądra Mysz: Zuzia nie korzysta z pomocy nieznajomego

Tytuł oryginalny:
Conni geht nicht mit fremden mit
Autor:
Liane Schneider ...
Tłumacz:
Emilia Kledzik
Ilustracje:
Annette Steinhauer ...
Wydawca:
Harbor Point Media Rodzina (2012-2024)
Wydane w seriach:
Mądra Mysz
Mądra Mysz/Liane Schneider, Annette Steinhauer
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...
5.0

Kolejny tomik edukacyjno-rozrywkowego cyklu dla najmłodszych czytelników pomagającego dzieciom zmierzyć się z trudnymi sytuacjami i uczącego zasad bezpieczeństwa w domu i na podwórku. Zuzia dobrze zna drogę do szkoły. Dziś jednak jest zablokowana jedna z ulic. Co teraz? Czy Zuzia powinna posłuchać mężczyzny, który chce wskazać jej drogę? Przecież nie zna tego pana. Zuzia wie, że nie należy słuchać nieznajomych.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Świetna książka. Jak większość z tej serii, porusza ważne tematy związane z bezpieczeństwem.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autorzy:Liane Schneider Emilia Kledzik
Tłumacz:Emilia Kledzik
Ilustracje:Annette Steinhauer Annett Röper-Steinhauer
Instytucja sprawcza:Poznań
oraz:Hildegard Müller
Wydawca:Harbor Point Media Rodzina (2012-2024)
Serie wydawnicze:Mądra Mysz Mądra Mysz/Liane Schneider, Annette Steinhauer
ISBN:978-83-7278-823-8 978-83-7278-928-0 978-83-8008-866-5 978-83-8265-588-9 978-83-8265-905-4
Autotagi:beletrystyka druk epika ikonografia książki literatura literatura piękna opowiadania proza rodzina zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 19 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo