Tydzień Krecika

Autorzy:
Małgorzata Strzałkowska
Kateřina Miler
Wydawnictwo Bajka
Zdeněk Miler (1921-2011) ...
Ilustracje:
Zdeněk Miler (1921-2011) ...
Wydawca:
Wydawnictwo Bajka (2014-2015)
ISBN:
978-83-61824-86-2, 978-83-6824-86-2
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
Więcej informacji...
4.0 (3 głosy)

Przesympatycznego Krecika znamy wszyscy! Tym razem jego przygody opowiada znakomita polska poetka Małgorzata Strzałkowska, która napisała nowe teksty do oryginalnych ilustracji Zdenka Milera. Krecik jest nie tylko mądry, dobry i wesoły, ale także bardzo pracowity! Codziennie ma coś innego do roboty! Dzięki tej zabawnej kartonowej książeczce mali czytelnicy poznają kolejne dni tygodnia i zapamiętają ich nazwy.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Fajna książka o przygodach Krecika, która uczy dzieci dni tygodnia
  • Prosta książka o przygodach Krecika, która jednocześnie uczy dzieci dni tygodnia
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autorzy:Małgorzata Strzałkowska Kateřina Miler Wydawnictwo Bajka Zdeněk Miler (1921-2011) KateĹ™ina Lovis-Miler Magdalena Strzałkowska
Ilustracje:Zdeněk Miler (1921-2011) Kateřina Miler Kateřina Lovis-Miler
Tłumacz:Małgorzata Strzałkowska
Wydawca:Wydawnictwo Bajka (2014-2015)
ISBN:978-83-61824-86-2 978-83-6824-86-2
Autotagi:druk epika książki liryka literatura literatura piękna opowiadania poezja proza wiersze zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 20 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo