Opowiadania o kucykach dla mojej córeczki

Tytuł oryginalny:
Histoires de poneys a lire avec ma petite fille
Tłumacz:
Anna Matusik-Dyjak
Autorzy:
Élisabeth Gausseron
Elizabeth Gausseron
Ilustracje:
Annette Marnat
Marie Écarlat
Ariane Delrieu
Wydawcy:
Firma Księgarska Olesiejuk (2015)
Wydawnictwo Olesiejuk (2014-2015)
ISBN:
978-83-274-2291-0
Autotagi:
druk
książki
opowiadania

Każdy tomik z serii „Opowiadania dla mojej córeczki” zawiera trzy historyjki wprowadzające dziecko w świat fantazji. Są tu opowiadania o księżniczkach, kucykach, wróżkach i jednorożcach lub zwierzętach. Seria ma podwójną wartość. Przede wszystkim przyzwyczaja dzieci do kontaktu z książką i szukania przyjemności w lekturze, ale również - co jest niezwykle cenne - zapewnia codzienne bliskie relacje dziecka z rodzicami. Nie bez powodu autorzy polecają opowiadania jako „książeczki dla wszystkich dziewczynek, które lubią słuchać opowieści, siedząc na kolach rodziców".
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo