Franklin chce mieć zwierzątko

Autor:
Paulette Bourgeois ...
Tłumacz:
Patrycja Zarawska ...
Ilustracje:
Brenda Clark ...
Wydawca:
Wydawnictwo Debit (1995-2014)
ISBN:
978-83-7167-308-5, 83-7167-308-5
978-83-7167-308-6
Autotagi:
druk
epika
książki
Więcej informacji...

Przyzwyczailiśmy się już, że każda książeczka czegoś nas uczy. Tym razem jest podobnie. Co zrobić, kiedy dziecko bardzo chce mieć swoje zwierzątko? Czy samemu zadecydować jakie ono ma być? Nie należy spieszyć się z decyzją, bo wybór dziecka może być miłym zaskoczeniem.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autorzy:Paulette Bourgeois Brenda Clark Brenda Sue Clark
Tłumaczenie:Patrycja Zarawska Ewa Plenkiewicz
Ilustracje:Brenda Clark Brenda Sue Clark
Redakcja:Anna Willman
oraz:Patrycja Zarawska
Wydawca:Wydawnictwo Debit (1995-2014)
Serie wydawnicze:Jestem w TV! Czytamy z Franklinem Historyjka z Telewizji Franklin i Przyjaciele Jestem w TV! (Debit)
ISBN:978-83-7167-308-5 83-7167-308-5 978-83-7167-308-6
Autotagi:beletrystyka druk epika ikonografia komiksy i książki obrazkowe książki literatura literatura piękna opowiadania proza zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 34 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo