Wyraźne R:

trening poprawnej wymowy

Programowanie:
Tomasz Misiewicz
Łukasz Koźmiński
Redakcja:
Maciej Krzywda-Pogorzelski
oraz:
Anna Tońska-Szyfelbein
Wydawcy:
Ei System (2018)
pwn.pl (2008)
ISBN:
9788365418463, 978-83-61492-35-1
Autotagi:
CD
gry komputerowe
multimedia interaktywne
programy komputerowe
Więcej informacji...

Wyraźne R - trening płynnej wymowy to nowoczesny program do ćwiczenia wyraźnej wymowy oraz korygowania tzw. rerania lub rotacyzmu, czyli nieprawidłowej wymowy głoski "r". Program przeznaczony dla dzieci w wieku od 5 do 12 lat i składa się z multimedialnych ćwiczeń, w ramach których w formie zabaw i gier dziecko pracuje nad wymową wspomniane głoski w izolacji, w sylabach, w wyrazach oraz w zdaniach. Ćwiczenia stanowią rozwinięcie tradycyjnych narzędzi logopedycznych, zachęcając dzieci do pracy poprzez multimedialną i zabawową formę. Zrozumiałe polecenia dźwiękowe; Zapamiętywanie postępów w nauce; ćwiczenia do samodzielnego wykonywania; Interaktywne, animowane ćwiczenia; Mozliwość wielokrotnego powtarzania wybranego ćwiczenia; Łatwa nawigacja po programie.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Programowanie:Tomasz Misiewicz Łukasz Koźmiński
Redakcja:Maciej Krzywda-Pogorzelski
Projekt:Maciej Matecki
Opracowanie graficzne:Maciej Matecki
Ilustracje:Maciej Matecki
oraz:Anna Tońska-Szyfelbein
Wydawcy:Ei System (2018) pwn.pl (2008)
ISBN:9788365418463 978-83-61492-35-1
Autotagi:CD dokumenty elektroniczne gry gry komputerowe multimedia interaktywne oprogramowanie programy komputerowe zasoby elektroniczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 3 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo