Tajemnica pewnej sąsiadki

Autor:
Melania Kapelusz
Ilustracje:
Marcin Bruchnalski
Wyd. w latach:
2012 - 2019
Wydane w seriach:
Czytam Sobie
Poziom 3
Edukacyjny Egmont
Poziom 3. Połykam Strony
ISBN:
9788328121881, 978-83-237-5574-6
978-83-237-5575-3, 978-83-276-6169-2
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...
4.0

Czy zastanawialiście się kiedyś, jakie tajemnice mogą skrywać Wasi sąsiedzi? Dziewczynka o imieniu Dynia miała jedno marzenie: chciała poznać najprawdziwszą na świecie czarownicę. Nie ważne jaką – dobrą czy złą. Ważne, żeby była czarownicą. Intuicja podpowiada małej dziewczynce, że jest nią pani sąsiadka, która mieszka na końcu ulicy. Razem z bratem Stefankiem postanawia tę sprawę wnikliwie zbadać. Wszystkie znaki świadczą o tym, że pani Jaga nie jest tylko zwykłą starszą panią. Czy Dynia ma rację? Rodzicu, przekonaj się o tym razem ze swoim dzieckiem, w przyjemny sposób wspierając jego naukę czytania. Seria "Czytam sobie. Poziom III" została stworzona z myślą o najmłodszych czytelnikach, którzy mają już za sobą dwa poziomy nauki. Proste, wciągające historie, wyraźne i duże literki, wprowadzą Twoje dziecko w świat niesamowitych wydarzeń i zachęcą do samodzielnego czytania. Trzeci poziom edukacyjnej serii zawiera 2500-2800 wyrazów w tekście, zdania dłuższe i wielokrotnie złożone; wykorzystuje wszystkie głoski, zawiera słownik trudnych wyrazów dotyczących danej historii. Na początku każdej książeczki dziecko znajdzie trzy pytania, na które może odpowiedzieć po jej przeczytaniu. W ten sposób ćwiczy ono pamięć, ale przede wszystkim umiejętność opowieści. Książeczka przeznaczona jest dla czytelników w wieku od 5 do 7 lat, a cała seria "Czytam sobie" powstała w oparciu o konsultacje z metodykami nauczania.

Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Melania Kapelusz
Ilustracje:Marcin Bruchnalski
Wydawcy:Saga Egmont (2019) IBUK Libra (2019) Saga (2019) Legimi (2017-2019) Wydawnictwo Egmont Polska (2012-2017) HarperCollins Polska Harperkids
Serie wydawnicze:Czytam Sobie Poziom 3 Edukacyjny Egmont Poziom 3. Połykam Strony
ISBN:9788328121881 978-83-237-5574-6 978-83-237-5575-3 978-83-276-6169-2
Autotagi:czasopisma dokumenty elektroniczne druk e-booki epika książki literatura literatura piękna literatura stosowana opowiadania proza publikacje dydaktyczne roczniki zasoby elektroniczne zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 56 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo