Dydko i muzyka

Autor:
Zofia Stanecka
Ilustracje:
Joanna Zagner-Kołat
Wyd. w latach:
2010 - 2015
ISBN:
978-83-62622-01-6, 978-83-62622-30-6
978-83-62622-44-3, 978-83-62622-49-8
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...
4.0 (2 głosy)

Książeczka edukacyjna z serii o Dydku przygotowana przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Kolorowa publikacja ma pomóc w kształceniu dzieci w wieku 5-7 lat. Jest to pierwsza książeczka serii. Zawiera m.in. informacje na temat instrumentów, powstawania dźwięków oraz koncertów muzyki klasycznej... [lubimyczytac.pl]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
madziar
Opis
Autor:Zofia Stanecka
Ilustracje:Joanna Zagner-Kołat
Wydawcy:Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Departament Funduszy Europejskich (2015) Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Departament Szkolnictwa Artystycznego i Edukacji Kulturalnej (2015) Polska - Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego (2010-2015) Departament Funduszy Europejskich (2010) Departament Szkolnictwa Artystycznego i Edukacji Kulturalnej (2010) Polska - Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego - Departament Szkolnictwa Artystycznego i Edukacji Kulturalnej
ISBN:978-83-62622-01-6 978-83-62622-30-6 978-83-62622-44-3 978-83-62622-49-8
Autotagi:beletrystyka druk epika książki literatura literatura piękna muzyka opowiadania proza zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 8 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo