Nie kłam kochanie

Scenariusz:
Ilona Łepkowska
Maja Kotarska
Reżyseria:
Piotr Wereśniak
Kompozytor:
Maciej Zieliński
Aktorzy:
Piotr Adamczyk
Grażyna Szapołowska
Beata Tyszkiewicz
Marta Żmuda-Trzebiatowska ...
Zdjęcia:
Jarosław Żamojda
Wydawcy:
Edipresse Polska (2011)
TIM Film Studio (2008)
Sony BMG (2008)
Wydawnictwo Bliskie Anna Łakomiec-Rekusz (2007-2008)
Wydane w seriach:
Damsko-męska kolekcja filmowa
najlepsze polskie komedie!
ISBN:
978-83-7477-792-6, 978-83-7477-794-0
978-83-7477-792-6
Autotagi:
DVD
filmy i seriale
nagrania wideo
Więcej informacji...
2.0

Miłość zwycięży wszystko! Nawet nauczy mówić prawdę tak notorycznego kłamcę, jakim jest Marcin (Piotr Adamczyk). Jest królem życia: ma pieniądze, robi karierę, lubi kosztowne rozrywki i kobiety. Jednak pewnego dnia traci wszystko. Wczoraj człowiek sukcesu, dzisiaj finansowe dno. Jest jednak nadzieja: ciocia Nela (Beata Tyszkiewicz) z Anglii. Ciocia - milionerka ma jednak ciche marzenie spędzić ostatnie dni życia z Marcinem i jego żoną! Wtedy na drodze Marcina pojawia się Ania (Marta Żmuda-Trzebiatowska) piękna, młoda i wrażliwa dziewczyna, która w pracy rozmawia z kwiatami. Cóż, dziewczyna, która kocha kaktusy i mówi do nich po imieniu to chyba jedyna osoba, która potrafi w kłamcy i cyniku dostrzec coś dobrego i zmienić go… A wtedy - nawet kolczasty kaktus potrafi zakwitnąć pięknym kwiatem.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Scenariusz:Ilona Łepkowska Maja Kotarska
Reżyseria:Piotr Wereśniak
Kompozytor:Maciej Zieliński
Aktorzy:Piotr Adamczyk Grażyna Szapołowska Beata Tyszkiewicz Marta Żmuda-Trzebiatowska Polska Orkiestra Radiowa
Zdjęcia:Jarosław Żamojda
Dyrygent:Marcin Nałęcz-Niesiołowski
oraz:Piotr Adamczyk Grażyna Szapołowska Beata Tyszkiewicz Jarosław Żamojda
Wydawcy:Edipresse Polska (2011) TIM Film Studio (2008) Sony BMG (2008) Wydawnictwo Bliskie Anna Łakomiec-Rekusz (2007-2008)
Serie wydawnicze:Damsko-męska kolekcja filmowa najlepsze polskie komedie!
ISBN:978-83-7477-792-6 978-83-7477-794-0 978-83-7477-792-6
Autotagi:dokumenty elektroniczne DVD filmy filmy i seriale film i wideo książki literatura nagrania wideo zasoby elektroniczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 11 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo