Gdzie jest Wally?

Tytuł oryginalny:
Where is Wally?
Autor:
Martin Handford
Tłumacz:
Zofia Raczek
Wyd. w latach:
2000 - 2023
ISBN:
83-7276-000-4, 978-83-66117-19-8
Autotagi:
druk
ikonografia
komiksy i książki obrazkowe
książki
Więcej informacji...
5.0 (2 głosy)

Międzynarodowy bestseller i źródło nieustającej zabawy dla całej rodziny! Prawdziwa gratka dla detektywów, tropicieli i miłośników wyszukiwanek. Kilkanaście po brzegi wypełnionych szczegółami ilustracji, nad którymi można spędzić długie godziny. Wally wyrusza w podróż. Zabiera ze sobą potrzebny ekwipunek, a jego śladem idzie całe mnóstwo widowiskowych postaci. Znajdziesz to wszystko na każdym obrazku? Raz, dwa, trzy, szukaj! (A kiedy już wszystko wypatrzysz, zajrzyj na koniec książki – jest tam lista dodatkowych szczegółów do wyszukania. Miłej zabawy!) [opis z okładki]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Świetna zabawa dla zespołowej pracy dziecka z rodzicem :)
  • Warto wypożyczyć, świetna zabawa
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Martin Handford
Tłumacz:Zofia Raczek
Wydawcy:Mamania (2018-2023) Wydawnictwo Mamania - Grupa Wydawnicza Relacja Sp. z o. o (2021) Wydawnictwo Mamania - Grupa Wydawnicza Relacja (2018-2019) GE Fabbri Phoenix (2000) Grupa Wydawnicza Relacja
ISBN:83-7276-000-4 978-83-66117-19-8
Autotagi:beletrystyka druk ikonografia komiksy i książki obrazkowe książki literatura literatura piękna literatura stosowana publikacje popularnonaukowe
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 8 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo