Operas

Inne tytuły:
Juditha Triumphans O quam vaga, venusta, o quam decora
Juditha triumphans Veni, me sequere fida
Autor:
Antonio Vivaldi (1678-1741)
Reżyseria nagrania:
Rinaldo Aleksandrini
Jean-Chritophe Spinosi
Alessandro De Marchi
Wykonanie:
Magdalena Kožená
Sara Mingardo
Roberta Invernizzi
Philippe Jaroussky
Wydawca:
Naive (2004)
Autotagi:
CD
nagrania muzyczne
Źródło opisu: Miejska Biblioteka Publiczna w Białej Podlaskiej - Katalog centralny
Więcej informacji...
5.0
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Juditha Triumphans O quam vaga, venusta, o quam decora Juditha triumphans Veni, me sequere fida Juditha triuphans Agitata infido flatu L'Olimpiade Gemo in un punto e fremo L'Olimpiade Lo seguitai felice L'Olimpiade Ne'giorni tuo felici L'Olimpiade Sciagurato, in braccio a morte L'Olimpiade Simfonia (allegro) La veritá in cimento Anima mia, mio, ben La veritá in cimento Mi voui tradir, lo so La veritá in cimento Se l'acqusto di quel Soglio La veritá in cimento Simfonia (andante) La veritá in cimento Tu m'offendi La veritáin cimento Amato ben tu sei la mia speranza Orlando finto pazzo Anderó, voleró, grideró Orlando finto pazzo Lo stridor, l'orror
Autor:Antonio Vivaldi (1678-1741)
Reżyseria nagrania:Rinaldo Aleksandrini Jean-Chritophe Spinosi Alessandro De Marchi
Wykonanie:Magdalena Kožená Sara Mingardo Roberta Invernizzi Philippe Jaroussky
Wydawca:Naive (2004)
Autotagi:CD muzyka nagrania nagrania muzyczne
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo