ZOO

Autor:
Jan Brzechwa (1900-1966) ...
Ilustracje:
Jakub Kuźma ...
Wyd. w latach:
200 - 2017
Autotagi:
druk
literatura
Więcej informacji...
5.0

Seria najpiękniejszych polskich wierszy dla dzieci, które niezmiennie od lat uczą i bawią, rozwijając wyobraźnię kolejnych pokoleń młodych czytelników. To wydanie, wzbogacone barwnymi i sympatycznymi ilustracjami, zachwyci zarówno dzieci jak i rodziców, którzy przypomna sobie lata swojego dzieciństwa.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Papuga cz. 2 Zoo 4 Wiersze mojego dziecińśtwa Zoo 2 Zoo 1 ZOO 3
Autorzy:Jan Brzechwa (1900-1966) Dorina Maciejewska
Ilustracje:Jakub Kuźma Joanna Casselius Teresa Wilbik Teresa Wilbik-Stanny Przemysław Sałamacha Kazimierz Wasilewski Krystyna Brzechwa Danuta Cesarska Joanna Jędraska Marcin Południak Jan Marcin Szancer Adam Kurłowicz Wojciech Walendzik
Tłumacz:Joanna Casselius
Wydawcy:Firma Księgarska Olesiejuk (2014-2017) Księgarnia Wydawnictwo Skrzat Stanisław Porębski (2013-2014) Wydawnictwo Zielona Sowa (2013) Wydawnictwo Sara (200-2012) Wydawnictwo Aksjomat (2011) Wydawnictwo Podsiedlik-Raniowski i Spółka (1992-2000) Wydawnictwo Kama Jolanta Urban (1992-1998) Instytut Wydawniczy Nasza Księgarnia (1966-1995) Siedmioróg (1992) Firma Księgarska Jacek i Krzysztof Olesiejuk - Inwestycje
Serie wydawnicze:Biblioteczka Niedźwiadka Biblioteka Najmłodszych Bajki dla Malucha Wierszykowo Bajki Brzechwy Biblioteka Najmłodszych - Wydawnictwo Kama Klasyka Polska klasyka
ISBN:83-10-07963-X 83-10-09871-5 83-7083-000-5 83-7083-580-5 83-7153-051-X 83-7297-034-3 83-7297-035-1 83-7297-157-9 83-7297-160-9 83-7297-167-6 83-7297-168-4 83-7297-169-2 83-7297-170-6 83-85193-29-4 83-85497-12-9 83-86235-37-3 978-83-729-70336 978-83-274-2129-6 978-83-274-2130-2 978-83-274-2131-9 978-83-7297-023-7 978-83-7297-027-5 978-83-7297-030-5 978-83-7437-431-6 978-83-7437-879-6 978-83-7437-885-7 978-83-7713-007-0 978-83-7895-037-0 978-83-7915-011-3 8371530151X 83-7298-033-5 83-854497-12-9 978-83-729-030-5 978-83-7297-023-4
Autotagi:beletrystyka dokumenty elektroniczne druk epika ikonografia komiksy i książki obrazkowe książki liryka literatura literatura piękna poezja powieści proza wiersze zasoby elektroniczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 225 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo