Origami modułowe

Inne tytuły:
Książka Uczy, Bawi, Rozwija
Autor:
Zofia Wodzyńska
Ilustracje:
Katarzyna Arabas ...
Fotografia:
Mateusz Patalon
Wydawcy:
IBUK Libra (2020)
Legimi (2020)
LITERAT HENRYK PŁONCZYŃSKI (2015-2020)
Wydane w seriach:
Moje Hobby
Moje Hobby (Literat)
Zrób to Sama
Zrób To Sama (Literat)
Autotagi:
druk
książki
literatura stosowana
Więcej informacji...

Origami modułowe coraz bardziej zyskuje na popularności. Technika ta polega na składaniu przedmiotów z wielu pojedynczych elementów, czyli modułów, najczęściej identycznych. W poradniku znajdziecie wskazówki i szczegółowe instrukcje, jak stworzyć m.in. ozdoby świąteczne, koszyczek czy zwierzątka. Polecamy również e-book Origami modułowe krok po kroku.

Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Książka Uczy, Bawi, Rozwija
Autor:Zofia Wodzyńska
Ilustracje:Katarzyna Arabas Mateusz Patalon
Fotografia:Mateusz Patalon
Zdjęcia:Mateusz Patalon
oraz:Mateusz Patalon Marek Mrozowicz Maria Pietruszewska
Wydawcy:IBUK Libra (2020) Legimi (2020) LITERAT HENRYK PŁONCZYŃSKI (2015-2020)
Serie wydawnicze:Moje Hobby Moje Hobby (Literat) Zrób to Sama Zrób To Sama (Literat)
ISBN:978-83-7898-096-4 978-83-7898-863-2 978-83-8114-064-5 978-83-8114-114-7 978-83-8114-731-6 978-83-8260-072-8
Autotagi:beletrystyka dokumenty elektroniczne druk e-booki epika ikonografia książki literatura literatura piękna literatura stosowana poradniki poradniki i przewodniki proza publikacje popularnonaukowe zasoby elektroniczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 17 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo