Język angielski:

repetytorium gramatyki z ćwiczeniami

Autorzy:
Bronisława Jasińska (1909-1980)
Monika Woytowicz-Neymann
Janina Jaślan
Monika Neymann ...
Wyd. w latach:
1984 - 19844
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
Więcej informacji...
4.0

Cz. 1: Formy wyrazów i struktura grup wyrazowych. Wybrane zagadnienia; Rozdział 1: Określnik - the Determiner; Rozdział 2: Rzeczownik - the Noun; Rozdział 3: Zaimek - the Pronoun; Rozdział 4: Przymiotnik - the Adjective; Rozdział 5: Przysłówek - the Adverb; Rozdział 6: Czasownik - the Verb; Rozdział 7: Przyimek - the Preposition; Cz. 2: Struktura zdań pojedynczych i złożonych. Wybrane zagadnienia; Rozdział 8: Konstrukcja There + (be) i konstrukcja It + (be); Rozdział 9: Struktura zdań z dwoma dopełnieniami; Rozdział 10: Konstrukcje w stronie biernej; Rozdział 11: Konstrukcje pytające; Rozdział 12: Konstrukcje rozkazujące; Rozdział 13: Konstrukcje bezokolicznikowe; Rozdział 14: Konstrukcje imiesłowe; Rozdział 15: Konstrukcje z rzeczownikiem odsłownym; Rozdział 16: Zdania przydawkowe; Rozdział 17: Zdania czasowe; Rozdział 18: Zdania celowe; Rozdział 19: Następstwo czasów i mowa zależna; Rozdział 20: Okresy warunkowe; Cz. 3: Słowotwórstwo; Rozdział 21: Przedrostki i przyrostki; Rozdział 22: Konwersja; Rozdział 23: Wyrazy złożone.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:repetytorium [skrypt] repetytorium gramatyki z ćwiczeniami
Autorzy:Bronisława Jasińska (1909-1980) Monika Woytowicz-Neymann Janina Jaślan Monika Neymann Nronisława Jasińska
oraz:Monika Woytowicz-Neymann Janina Jaślan
Wydawcy:Wydawnictwo Szkolne PWN (1986-19844) Państwowe Wydawnictwo Naukowe (1984-2015) Wydawnictwo Naukowe PWN (1990-2009) Wydaw. Szk. PWN (2001-2005) Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne (1997-2004) Wyd. Szkolne P. W. N (2000) Wydawnictwo Naukowe PWN Sp. z o. o (1996) Państwowy Instytut Wydawniczy (1990)
ISBN:83-01-05246-5 978-83-262-2728-8 978-83-7195-065-0 83-01-5246-5 83-1795-065-9 83-7195-7195-065-9
Autotagi:dokumenty elektroniczne druk języki obce książki literatura literatura stosowana podręczniki publikacje dydaktyczne słowniki szkoły średnie zasoby elektroniczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 136 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo