Myślenie matematyczne

Inne tytuły:
zabawy i zadania dla starszych przedszkolaków
zabawy i zadania dla młodszych przedszkolaków
Redakcja:
Michał Lisicki
Małgorzata Skura
Wydawca:
Dr Josef Raabe Spółka Wydawnicza (2014)
Wydane w seriach:
Zajrzyj i Znajdź
Raabe Zajrzyj i Znajdź
Autotagi:
druk
scenariusze
Więcej informacji...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:zabawy i zadania dla starszych przedszkolaków zabawy i zadania dla młodszych przedszkolaków geometria klasyfikowanie klasyfikowanie, orientowanie się w przestrzeni, rytmy, serie liczenie i rachowanie, cechy wielkościowe i porównywanie wielkości, myślenie przyczynowo-skutkowe i rozwiązywanie problemów myślenie przyczynowo-skutkowe i rozwiązywanie problemów, zbieranie i porządkowanie informacji orientowanie się w przestrzeni, cechy wielkościowe i porównywanie wielkości, miary rytmy, liczenie i rachowanie
Redakcja:Michał Lisicki Małgorzata Skura
Wydawca:Dr Josef Raabe Spółka Wydawnicza (2014)
Serie wydawnicze:Zajrzyj i Znajdź Raabe Zajrzyj i Znajdź
ISBN:978-83-8014-018-9 978-83-8014-019-6 978-83-8014-020-2 978-83-8014-021-9 978-83-8014-022-6 978-83-8014-023-3
Autotagi:dramat druk książki literatura literatura piękna literatura stosowana publikacje fachowe scenariusze
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 10 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo