Bingo matematyczne:

[gry matematyczne dla uczniów szkoły podstawowej]

Inne tytuły:
gry matematyczne dla uczniów szkoły gimnazjum
Autor:
Joanna Świercz
Wydawca:
Wydawnictwo Nowik (2014-2015)
ISBN:
978-83-62687-48-0, 978-83-62687-65-7
978-83-6268-48-0
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
publikacje dydaktyczne
Więcej informacji...

Książka zawiera ponad 1600 zadań, zebranych w 59 zestawów, które służą do gry w Bingo Matematyczne. Zasady tej gry są bardzo proste i może grać w nią każdy, potrzeba tu jedynie kartki papieru i czegoś do pisania. Zadania są opracowane z myślą o uczniach klas I-III gimnazjum. Konstrukcja książki umożliwia ćwiczenie ponad 80% umiejętności wymienionych jako konieczne w podstawie programowej z matematyki dla III etapu edukacyjnego. Prezentowany zestaw gier jest doskonałą propozycją dla nauczycieli matematyki, którym nie wystarczają przykłady podane w podręcznikach, a są świadomi faktu, że ich uczniowie nie w pełni opanowali ćwiczone na lekcji umiejętności. Przedstawiona w książce metoda pracy stanowi skuteczne narzędzie do wykorzystania w czasie lekcji powtórzeniowych, utrwalania wiedzy pod koniec semestru czy roku szkolnego. Innym praktycznym zastosowaniem Bingo jest użyteczność w sytuacji, gdy pełni się zastępstwo w innej klasie. Bingo Matematyczne pomoże także rodzicom, którzy starają się pomóc w kształtowaniu umiejętności matematycznych swoich dzieci. Jest niewątpliwie atrakcyjną alternatywą dla ślęczenia nad kolejnymi przykładami w zeszycie ćwiczeń czy podręczniku do matematyki.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:gry matematyczne dla uczniów szkoły gimnazjum [gry matematyczne dla uczniów szkoły podstawowej]
Autor:Joanna Świercz
Wydawca:Wydawnictwo Nowik (2014-2015)
ISBN:978-83-62687-48-0 978-83-62687-65-7 978-83-6268-48-0
Autotagi:druk gimnazjum książki literatura literatura stosowana podręczniki publikacje dydaktyczne szkoły podstawowe
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 5 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo