Złomek w Paryżu

Tytuł oryginalny:
Mater in Paris
Instytucja sprawcza:
Walt Disney Company
Autor:
Henry Jakob
Tłumacz:
Ma?gorzata Fabianowska
Wydawcy:
Wydawnictwo Egmont Polska (2015-2016)
Walt Disney Company
Pixar Animation Studios
ISBN:
978-83-281-0579-9, 978-83-281-1476-0
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...
4.0

Kiedy Liliana Lifting kontaktuje się ze swoim najlepszym agentem - Złomkiem, wiadomo, że kroi się niezła akcja. Złomek z Zygzakiem ruszają na tajną misję do Paryża, by tropić niebezpieczny gang Klekotów. A Klekoty to niezłe cwaniaki, więc naszych bohaterów czeka wiele ekscytujących przygód. Przygotuj się na duże emocje!
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Dla fanów bajki auta pozycja może się spodobać. Nam przypadły bardziej do gustu inne książki z tej serii np. Szafa gra
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Ilustracje:Scott Tilley Janelle Bell-Martin David Boelke Seung Beom Kim Andy Phillipson Seung Kim Beom Kim
Instytucja sprawcza:Walt Disney Company
Autor:Henry Jakob
Tłumacz:Ma?gorzata Fabianowska
oraz:Ma?gorzata Fabianowska
Wydawcy:Wydawnictwo Egmont Polska (2015-2016) Walt Disney Company Pixar Animation Studios
Serie wydawnicze:Auta Bajki na Dobry Dzień Opowieści na resorach Auta (Egmont Polska) Bajki na Dobry Dzień (Egmont Polska) Opowieści na Resorach (Egmont Polska)
ISBN:978-83-281-0579-9 978-83-281-1476-0
Autotagi:druk epika ikonografia książki literatura literatura piękna opowiadania proza zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 9 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo