Encyklopedia szkolna

Inne tytuły:
liceum
język polski
Redakcja:
Dorota Stopka
Agnieszka Nawrot ...
Autorzy:
Dorota Stopka
Patrycja Jabłońska
Sebastian Palka
Piotr Szeląg ...
Wydawca:
Wydawnictwo Greg (2005-2019)
ISBN:
978-83-7327-666-6
Autotagi:
druk
historia
książki
podręczniki
publikacje dydaktyczne
publikacje informacyjne
szkoły średnie
Więcej informacji...
5.0

Encyklopedia języka polskiego - liceum wydawnictwa Greg to kompendium wiedzy potrzebnej do pomyślnego przejścia przez edukację licealną. Ta licząca ponad tysiąc stron księga zawiera zestaw informacji, dzięki którym zaliczysz każdy sprawdzian, napiszesz wypracowanie i przygotujesz referat, bez trudu zdasz ustną i pisemną maturę z języka polskiego. [nota wydawcy]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:liceum język polski Encyklopedia - język polski
Redakcja:Dorota Stopka Agnieszka Nawrot Agnieszka Sabak Agnieszka Nawrot-Sabak
Autorzy:Dorota Stopka Patrycja Jabłońska Sebastian Palka Piotr Szeląg Justyna Piekarczyk-Gałkowska Agnieszka Sabak Anna Popławska Aldona Szóstak Maria Błyszczyńska Marcin Kosecki Joanna Kwapisiewicz Kamil Kotowski
Opracowanie:Dorota Stopka
Wydawca:Wydawnictwo Greg (2005-2019)
ISBN:978-83-7327-666-6
Autotagi:biografie druk elementy biograficzne encyklopedie historia książki literatura literatura stosowana podręczniki publikacje dydaktyczne publikacje informacyjne szkoły średnie wielka czcionka
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 12 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo