Uleczyć traumę:

12-stopniowy program wychodzenia z traumy

Tytuł oryginalny:
Healing trauma
Inne tytuły:
Dwunastostopniowy program wychodzenia z traumy
Autor:
Peter A. Levine
Tłumacz:
Zenon Mazurczak
Lektor:
Krystyna Czubówna
Wydawca:
Wydawnictwo Czarna Owca (2015-2022)
Wydane w seriach:
Terapia Traumy
ISBN:
9788380150348, 978-83-8252-013-2
978-83-8252-503-8, 978-83-8015-034-88
Autotagi:
druk
książki
poradniki
Więcej informacji...

rauma to rana na naszej psychice i duszy, która narusza barierę ochronną zabezpieczającą nas przed nadmiernymi bodźcami. Powszechnie spotykana przynosi poczucie obezwładniającego strachu, przytłaczającej bezsilności i przerażenia. Negatywnie wpływa na nasze postawy i zachowania, prowadzi do uzależnień i utrudnia podejmowanie decyzji. Odbija się na życiu rodzinnym oraz relacjach międzyludzkich. Może też wywołać ból fizyczny i poważne choroby. Ale trauma nie musi być wyrokiem na całe życie. Jak się od niej uwolnić? Wystarczy zaufać mądrości naszego ciała i wykorzystać jego wrodzone zdolności do samouzdrowiania oraz wewnętrzną potrzebę samoregulacji w stanach nadmiernego pobudzenia czy w chwilach zbyt intensywnych emocji. Książka "Uleczyć traumę" pomaga odkryć te zasoby i dobrze je wykorzystać. Nadaje się zarówno do samodzielnej pracy, jak i do wspólnego przerobienia z terapeutą. 12-stopniowy program leczenia zaproponowany przez Levine’a już pierwszego dnia umożliwia rozpoczęcie uzdrawiającego procesu, który z czasem pomaga uwolnić ciało i umysł od negatywnych objawów traumy. Do książki dołączona jest płyta CD zawierająca ćwiczenia całego programu. Czyta Krystyna Czubówna. [nota wydawcy].
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Dwunastostopniowy program wychodzenia z traumy 12-stopniowy program wychodzenia z traumy
Autor:Peter A. Levine
Tłumacz:Zenon Mazurczak
Lektor:Krystyna Czubówna
Wydawca:Wydawnictwo Czarna Owca (2015-2022)
Serie wydawnicze:Terapia Traumy
ISBN:9788380150348 978-83-8252-013-2 978-83-8252-503-8 978-83-8015-034-88
Autotagi:audiobooki druk książki literatura literatura stosowana nagrania podręczniki poradniki poradniki i przewodniki
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 5 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo