Kraina Nieczytania

Autor:
Magdalena Zarębska
Ilustracje:
Karolina Kucharska
Wydawca:
Wydawnictwo Debit Anna i Witold Wodziczko (2014-2016)
ISBN:
978-83-7167-979-7, 978-83-7167-997-1
978-83-7167-998-8, 83-7167-998-8
Autotagi:
dokumenty elektroniczne
druk
książki
opowiadania
proza
Więcej informacji...

Kacper i Staś to dwaj bracia, którym książki służą do wszystkiego, tylko nie do czytania. Układają z nich tunele, konstruują forty i mury obronne, budują wieże. Pewnego razu podczas zabawy z jednej z książek wychodzi Skrzat Literka i nagle - kiedy chłopcy chcą się z nim zaprzyjaźnić - okazuje się, że nieczytanie wiąże się z poważnymi problemami. Nowy przyjaciel wprowadza braci w świat wyobraźni i pokazuje, jakie skarby można ukryć za zwykłymi literkami. Historia, która porwie serce niejednego czytelnika, napełniając je pozytywną energią i chęcią do działania.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Magdalena Zarębska
Ilustracje:Karolina Kucharska
Wydawca:Wydawnictwo Debit Anna i Witold Wodziczko (2014-2016)
Serie wydawnicze:Czytamy bez Mamy dla dzieci, które już samodzielnie czytają Czytamy bez Mamy. Poziom 2 II poziom krok po kroku
ISBN:978-83-7167-979-7 978-83-7167-997-1 978-83-7167-998-8 83-7167-998-8
Autotagi:dokumenty elektroniczne druk epika książki literatura literatura piękna opowiadania powieści proza zasoby elektroniczne zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 13 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo