Kontakte

Inne tytuły:
początkowy kurs języka niemieckiego dla klasy 6 szkoły podstawowej
Kontakte 1
Autorzy:
Waldemar Pfeiffer
Maria Drażyńska-Deja
Czesław Karolak
Wydawcy:
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne (1998-2001)
Wydaw. Szk. i Pedag (1999-2000)
Autotagi:
druk
podręczniki
szkoły podstawowe
Więcej informacji...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:początkowy kurs języka niemieckiego dla klasy 6 szkoły podstawowej Kontakte 1 początkowy kurs języka niemieckiego dla klasy 4 szkoły podstawowej początkowy kurs języka niemieckiego dla klasy 4 szkoły podstawowej. [Cz.] 1 początkowy kurs języka niemieckiego dla klasy 6 szkoły podstawowej. [Cz.] 2 początkowy kurs języka niemieckiego dla klasy 5 szkoły podstawowej Kontakte 2 początkowy kurs języka niemieckiego dla klasy 6 szkoły podstawowej. [Cz.] 3 początkowy kurs języka niemieckiego dla klasy 5 szkoły podstawowej. 2 poradnik nauczyciela z rozkładem materiału Kontakte 3 poradnik nauczyciela
Autorzy:Waldemar Pfeiffer Maria Drażyńska-Deja Czesław Karolak
Wydawcy:Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne (1998-2001) Wydaw. Szk. i Pedag (1999-2000)
ISBN:83-02-06927-2 83-02-06928-0 83-02-07323-7 83-02-07324-5 83-02-07881-6 83-02-07882-4 83-02-07883-2 83-02-08137-X
Autotagi:druk książki literatura literatura stosowana materiały dydaktyczne podręczniki poradniki poradniki i przewodniki publikacje dydaktyczne publikacje fachowe szkoły podstawowe
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 28 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo