Kicia Kocia mówi:

"Nie!"

Autor:
Anita Głowińska
Wydawcy:
Legimi (2023)
Harbor Point Media Rodzina (2011-2023)
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...
4.0

Kicia Kocia idzie z mamą na zakupy. W sklepie zaczyna się nudzić, więc robi awanturę. Jest bardzo niegrzeczna. Spotyka Packa i razem biegają po supermarkecie. W pewnym momencie tracą rodziców z oczu. Kicia Kocia nie zawsze jest grzeczna. Tym razem młodzi czytelnicy będą mogli przeczytać, jak nie należy zachowywać się w sklepie i co rodzicom sprawia przykrość. To idealny sposób na wprowadzenie do rozmowy o odpowiednim zachowaniu. [niePrzeczytane.pl]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Anita Głowińska
Ilustracje:Anita Głowińska
Wydawcy:Legimi (2023) Harbor Point Media Rodzina (2011-2023)
ISBN:978-83-7278-462-9 978-83-7278-511-4 978-83-7278-829-0 978-83-8008-111-6 978-83-8008-462-9 978-83-8265-084-6 978-83-8265-472-1 978-83-8265-823-1
Autotagi:audiobooki beletrystyka dokumenty elektroniczne druk epika ikonografia komiksy i książki obrazkowe książki literatura literatura piękna nagrania opowiadania proza wychowanie zasoby elektroniczne zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 26 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo