Prace ręczne na wiosnę:

polska tradycja

Autor:
Marcelina Grabowska-Piątek
Ilustracje:
Artur Piątek
Wydawca:
Wydawnictwo Siedmioróg (2014-2021)
Wydane w seriach:
Wychowanie Plastyczne
ISBN:
978-83-66251-83-0, 978-83-7791-236-2
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
poradniki i przewodniki
5.0

Książka zawiera wzory pomysłowych i łatwych do wykonania wiosennych dekoracji na ścianę czy półkę w domu lub w klasie, ozdób wielkanocnych, modeli zabawek i innych prac ręcznych związanych z tematyką wiosenną. Każdemu wzorowi poświęcono mały rozdział składający się z dwóch stron. W rozdziałach znajdują się kolejno: 1. omówienie niezbędnych materiałów i przyborów 2. dokładny i klarowny opis sposobu wykonania ozdoby, uzupełniony rysunkami i zdjęciami 3. zademonstrowany na zdjęciu efekt końcowy pracy i jej ewentualne warianty 4. propozycje różnego wykorzystania wykonanych modeli Książka sprawi ogromną radość i przyczyni się do wielogodzinnej pracy twórczej w każdym domu, w którym są dzieci. Będzie także cennym źródłem informacji i scenariuszy zajęć dla przedszkolanek i nauczycieli nauczania początkowego. Wzory ułożone są tematycznie i według stopnia trudności wykonania. [siedmiorog.pl ; dostęp 12.12.2022]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo