Co dzień mądrzejsze:

365 gier i zabaw kształtujących charakter, wrażliwość i inteligencję emocjonalną dziecka

Tytuł oryginalny:
Playwise
365 fun-filled activities for building character, conscience, and emotional intelligence in children,
Autorzy:
Denise Chapman-Weston
Mark S. Weston Weston
Tłumacz:
Zofia Czarniecka-Rodzik ...
Redakcja:
Zofia Czarniecka-Rodzik
Wydawcy:
Prószyński Media (2000-2010)
Wydawnictwo Prószyński i Spółka (1996-2010)
Wydane w seriach:
Edukacja
Autotagi:
druk
książki
poradniki
Więcej informacji...
5.0

Książka została napisana przez dwoje amerykańskich psychoterapeutów zajmujących się problemami dzieci i rodzin. Autorzy podsuwają mnóstwo pomysłów na proste zabawy i gry edukacyjne, które pomogą rodzicom w przekazaniu dzieciom podstawowych wartości moralnych oraz w nauce współżycia w grupie rówieśników. Podpowiadają, jak rozwijać ważne cechy charakteru dziecka: wrażliwość i pewność siebie, otwartość na innych i odwagę, świadomość moralną i twórcze myślenie. Doradzają, jak sprawić, aby teraz i w przyszłości łatwiej było mu dokonywać właściwych wyborów.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:365 fun-filled activities for building character, conscience, and emotional intelligence in children, trzysta sześćdziesiąt pięć gier i zabaw kształtujących charakter, wrażliwość i inteligencję emocjonalną dziecka
Autorzy:Denise Chapman-Weston Mark S. Weston Weston
Tłumaczenie:Zofia Czarniecka-Rodzik Mark S. Weston Weston Małgorzata Rittersschild
Redakcja:Zofia Czarniecka-Rodzik
Ilustracje:Małgorzata Rittersschild
Wydawcy:Prószyński Media (2000-2010) Wydawnictwo Prószyński i Spółka (1996-2010)
Serie wydawnicze:Edukacja
ISBN:83-7180-881-X 83-7337-208-3 83-7469-037-2 978-83-7648-448-8 978-83-7180-881-X
Autotagi:druk ikonografia książki literatura literatura stosowana pedagogika poradniki poradniki i przewodniki publikacje dydaktyczne publikacje popularnonaukowe
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 18 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo