Nie płacz już, mały rudzielcu!

Tytuł oryginalny:
Ne pleure plus, petit Roux!
Autor:
Mymi Doinet
Ilustracje:
Mélanie Allag
Tłumacz:
Barbara Wicher
Wydawca:
Księgarnia Wydawnictwo Skrzat Stanisław Porębski (2014)
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
Więcej informacji...

Ola to dziewczynka, która rozumie mowę zwierząt. Pewnego dnia znajduje w lesie smutnego liska. Mały rudzielec się zgubił. Ola postanawia mu pomóc i zabiera go do swojego domu. Co z tego wynikło i jak zakończyła się historia liska? Koniecznie sięgnijcie po kolejną książeczkę z serii! Aby opanować i doskonalić trudną umiejętność czytania, Wydawnictwo Skrzat proponuje nową kolekcję "Pierwsze Czytanki". Należą do niej m.in. książeczki z serii "Zwierzęta Oli". Zostały one przypisane do poziomu trzeciego, co oznacza, że są przeznaczone dla dzieci, które znają już wszystkie litery i czytają płynnie. Każda historia z tej serii zawiera nieco trudniejszy dłuższy tekst narratorski oraz prostszy - umieszczony w dymkach. Dziecko może przeczytać całość samodzielnie lub z podziałem na dwa głosy: tekst trudniejszy czyta ktoś dorosły, wypowiedzi w dymkach - dziecko. Taka lektura może być wówczas wspaniałą zabawą dla dwojga. Książeczki z serii "Zwierzęta Oli" nie są przypisane do konkretnego wieku. Rodzic sam zdecyduje, czy jego dziecko poradzi już sobie z zaproponowanym tekstem. Kolorowe ilustracje i ciekawa opowieść na pewno zainteresują najmłodszych oraz pomogą w opanowaniu trudnej sztuki czytania.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Mymi Doinet
Ilustracje:Mélanie Allag
Tłumacz:Barbara Wicher
Wydawca:Księgarnia Wydawnictwo Skrzat Stanisław Porębski (2014)
Serie wydawnicze:Zwierzęta Oli Pierwsze czytanki Pierwsze Czytanki - Wydawnictwo Skrzat Animaux de Lou Pierwsze Czytanki. Poziom 3 Pierwsze Czytanki. Poziom trzeci - czytam zdania pojedyncze i złożone
ISBN:978-83-7915-076-2 978-83-7915-077-9 978-83-7915-078-6 978083-7915-078-6 978-83-7915-078-1
Autotagi:beletrystyka druk epika książki literatura literatura piękna opowiadania proza zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 9 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo