Artysta w przedszkolu i szkole:

techniki plastyczne dla dzieci

Tytuł oryginalny:
Hab ich selbst gemacht
Autorzy:
Ute Michalski
Tilman Michalski
Tłumacz:
Edyta Panek
Wydawca:
Wydawnictwo Jedność (2014)
Wydane w seriach:
"Jedność" dla Dzieci
ISBN:
978-83-7660-831-0
Autotagi:
druk
książki

Od zwyczajnych kredek, poprzez farby, papier, zabawy filcem, aż po modelowanie, rzeźbienie, metaloplastykę, a nawet druk! Ta zachęcająca do kreatywności, pełna pomysłów książka pokazuje, w jaki sposób wprowadzić dzieci w świat różnorodnych technik plastycznych, tych prostych i tych z pozoru nieco trudniejszych, które jednak z powodzeniem można zastosować w każdej przedszkolnej czy szkolnej grupie. Barwne, wydrapywane obrazki, lampiony w kształcie ryb, fantazyjne obrazki wykonane stemplem, wiosenne kwiaty z plastycznego wosku, figurki z papieru? Wszystkie pomysły zostały opatrzone kolorowymi fotografiami, zachęcającymi do twórczej pracy. Proste, przejrzyste instrukcje zaś sprawiają, że praca z tą książka staje się prawdziwą przyjemnością i radosną twórczą przygodą. rysowanie ? drukowanie ? modelowanie ? malowanie ? filcowanie ? prace z drewna, drutu, gipsu lub kamienia Odbiorcy: ? nauczyciele pracujący w przedszkolach i szkołach; prowadzący warsztaty plastyczne. Dlaczego warto nabyć tę książkę? ? prezentuje rozmaite techniki plastyczne, w prosty, przystępny sposób wprowadza dzieci w świat prawdziwej sztuki. ? proponuje ambitne, niebanalne pomysły, zachęca do twórczej pracy.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo