Śmieciarka

Autor:
Izabela Jędraszek
Ilustracje:
Piotr Kotecki
Tłumacz:
Piotr Kotecki
Wydawcy:
Przedsiębiorstwo Handlowo-Wydawnicze Fenix
P. H. W. Feniks
P. H. W. Fenix
Wydane w seriach:
Poznajemy pojazdy
Poznajemy pojazdy - seria
Poznajemy pojazdy - Fenix
Autotagi:
druk
książki
literatura piękna
Więcej informacji...
4.0 (2 głosy)

Seria Poznajemy pojazdy to zbiór 8 książek dla dzieci, przedstawiających historie małych bohaterów, poznających pojazdy. Rymowane wierszyki pozwolą najmłodszym przeżyć niesamowite przygody, m.in. z koparką, pociągiem czy śmieciarką. Ta edukacyjna seria nie tylko przekaże niezbędne informacje o każdym pojeździe, ale także pozwoli spędzić dzieciom i rodzicom radosne chwile z książką. Niezwykłe historie i barwne ilustracje ułatwią najmłodszym poznawanie świata. (Opis ze strony www.poczytaj.pl)
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Izabela Jędraszek
Ilustracje:Piotr Kotecki
Tłumacz:Piotr Kotecki
Wydawcy:Przedsiębiorstwo Handlowo-Wydawnicze Fenix P. H. W. Feniks P. H. W. Fenix
Serie wydawnicze:Poznajemy pojazdy Poznajemy pojazdy - seria Poznajemy pojazdy - Fenix
ISBN:978-83-63687-28-1 978-83-7932-014-1 978-83-7932-152-0 97883793214520 978-83-79320152-0
Autotagi:beletrystyka druk epika ikonografia komiksy i książki obrazkowe książki liryka literatura literatura piękna opowiadania poezja proza wiersze zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 35 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo