Kostka i Bruno:

Szkolne przygody

Inne tytuły:
bajki wychowajki
Autor:
Dominika Słomińska
Ilustracje:
Aneta Dmowska
Wydawcy:
Wydawnictwo Burda Publishing Polska (2016-20156)
Burda Książki (2016)
Legimi (2016)
G J Gruner Jahr Polska (2013)
Wydane w seriach:
Książki
ISBN:
978-83-7778-594-2, 978-83-8053-081-2
978830530812
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...

Dzieciaki, Przedstawiam Wam Kostkę i Brunka, dwoje rezolutnych przyjaciół. Jak sobie radzić z porażką? Czy Święty Mikołaj istnieje? Po co się przeklina? Czy grubas i gruby to znaczy to samo? Na czym polega prawdziwa pomoc? Dzieci w czasie swoich szkolnych przygód znajdują odpowiedzi na te i inne pytania. Jeżeli Wy też jesteście ciekawi odpowiedzi, poproście rodziców, żeby przeczytali Wam tę książkę. A może spróbujecie przeczytać ją sami? Rodzice, każda minuta spędzona z dzieckiem jest jak poszukiwanie skarbu. Z tą tylko różnicą, że kiedy szukamy skarbu, mamy mapę i brak pewności, że go znajdziemy. Wychowując dziecko, nie mamy mapy, za to 100% gwarancji, że znajdziemy w przyszłości skarb: mądrego, dobrego, wartościowego człowieka. Ta książka jest drogowskazem w tych poszukiwaniach. 14 bajek dla dzieci 14 problemów wychowawczych 14 komentarzy psychologicznych z poradami dla rodziców. [www.azymut.pl]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:bajki wychowajki Szkolne przygody
Autor:Dominika Słomińska
Ilustracje:Aneta Dmowska
Wydawcy:Wydawnictwo Burda Publishing Polska (2016-20156) Burda Książki (2016) Legimi (2016) G J Gruner Jahr Polska (2013)
Serie wydawnicze:Książki
ISBN:978-83-7778-594-2 978-83-8053-081-2 978830530812
Autotagi:druk epika książki literatura literatura piękna literatura stosowana opowiadania poradniki poradniki i przewodniki proza zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 8 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo