Wysoka poprzeczka

Tytuł oryginalny:
Take the reins
Autor:
Jessica Burkhart ...
Tłumacz:
Maria Jaszczurowska
Wyd. w latach:
2009 - 2017
Wydane w seriach:
Akademia Canterwood
Autotagi:
druk
książki
powieści
Więcej informacji...

Kiedy Sasha wraz ze swym wierzchowcem zjawia się w elitarnej Akademii Canterwood, wie, że nie będzie łatwo. Tym bardziej gdy spotyka ją mało serdeczne powitanie ze strony zespołu najładniejszych i najlepiej jeżdżących liderek. Ale najgorsze dopiero przed nią, gdy pokaże swe umiejętności na padokuů Czy nowej uczennicy uda się zdobyć sympatię innych i przetrwać pierwszy semestr w Akademii?
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Akademia Canterwood 1. Wysoka poprzeczka 1
Autorzy:Jessica Burkhart Maria Jaszczurowska
Tłumacz:Maria Jaszczurowska
Wydawcy:Legimi (2017) Wydawnictwo Dolnośląskie (2009-2017) Wydaw. Dolnośląskie - Publicat (2014) Wydawnictwo Dolnośląskie - Publicat. Oddział (2009-2014) Publicat (2009-2014)
Serie wydawnicze:Akademia Canterwood
ISBN:978-83-271-5149-0 978-83-271-5273-2 978-83-5149-0 978-73-271-5149-0 978-83-271-6149-0
Autotagi:druk epika hobby książki literatura literatura piękna powieści proza
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 25 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo