Media i przemoc

Inne tytuły:
film dokumentalny
Scenariusz:
Grzegorz Górny
Rafał Smoczyński
Reżyseria:
Grzegorz Górny
Rafał Smoczyński
Wydawcy:
Wydawnictwo Rubikon (2009)
Stowarzyszenie Kulturalne Fronda (1998-2009)
Autotagi:
DVD
filmy i seriale
Więcej informacji...

Film dokumentalny poruszający temat wpływu jaki mają filmy animowane, fabularne oraz gry komputerowe zawierające sceny agresji na formowanie się wrażliwości i światopoglądu dzieci, młodzieży i osób dorosłych. W filmie wypowiadają się wybitni specjaliści i znawcy technik manipulacyjnych stosowanych przez producentów gier i wielkie korporacje filmowo telewizyjne z Polski, Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych. Obejrzyj i pomyśl czy nie jesteś zakodowany!
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:film dokumentalny
Scenariusz:Grzegorz Górny Rafał Smoczyński
Reżyseria:Grzegorz Górny Rafał Smoczyński
Realizacja:Nikodem Bończa-Tomaszewski
Zdjęcia:Krzysztof Mieszkowski Paweł Sobczyk
Wydawcy:Wydawnictwo Rubikon (2009) Stowarzyszenie Kulturalne Fronda (1998-2009)
Autotagi:akta sądowe akty prawne DVD encyklopedie filmy i seriale film i wideo gry gry komputerowe literatura literatura stosowana oprogramowanie publikacje urzędowe i akty prawne zasoby elektroniczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 6 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo