Chłopaki nie płaczą

Reżyseria:
Olaf Lubaszenko
Scenariusz:
Mikołaj Korzyński
Zdjęcia:
Martin Štrba
Kompozytorzy:
Szymon Wysocki
Liroy
Piotr Liroy-Marzec
Scenografia:
Arkadiusz Kośmider
Instytucje sprawcze:
Canal
Studio Filmowe Perspektywa
Wytwórnia Filmów Dokumentalnych i Fabularnych ...
Dźwięk:
Katarzyna Dzida ...
oraz:
Maciej Stuhr ...
Wydawcy:
Monolith (2008)
Best Film Co (1999-2001)
Canal Studio Filmowe Perspektywa (2000)
Studio Filmowe Perspektywa (2000)
Wydane w seriach:
Best Film poleca
Autotagi:
DVD
filmy i seriale
nagrania wideo
Więcej informacji...

Kuba Brenner aby pomóc swojemu nieśmiałemu przyjacielowi Oskarowi wynajmuje w agencji towarzyskiej dwie panie. Po upojnej nocy okazuje się, że chłopcy nie byli przygotowani finansowo. "Opiekun artystyczny" dziewczyn zabiera w ramach rekompensaty drogocenną rzeźbę należącą do wujka Oskara. Kłopoty chłopców zaczynają się, gdy Kuba udaje się do agencji aby wykupić figurkę i trafia w sam środek mafijnej transakcji... Idiotyczny przypadek sprawia, że w klubie dochodzi do strzelaniny podczas której Grucha i Bolec zostają ranni, ginie również walizka z pieniędzmi... Podejrzenie pada na Kubę. (Opis pochodzi ze strony www.filmydvd.pl)
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Reżyseria:Olaf Lubaszenko
Scenariusz:Mikołaj Korzyński
Zdjęcia:Martin Štrba
Aktorzy:Maciej Stuhr Michał Milowicz Wojciech Klata Cezary Pazura Mirosław Zbrojewicz Anna Mucha Bohdan Łazuka
Kompozytorzy:Szymon Wysocki Liroy Piotr Liroy-Marzec
Produkcja:Canal Studio Filmowe Perspektywa Wytwórnia Filmów Dokumentalnych i Fabularnych Dorota Ostrowska-Orlińska Studio Filmowe Zebra Best Film Co Janusz Morgenstern (1922-2011)
Scenografia:Arkadiusz Kośmider
Instytucje sprawcze:Canal Studio Filmowe Perspektywa Wytwórnia Filmów Dokumentalnych i Fabularnych Best Film Co
Dźwięk:Katarzyna Dzida Katarzyna Dzida-Hamela
oraz:Maciej Stuhr Mikołaj Korzyński Michał Milowicz Wojciech Klata Cezary Pazura Mirosław Zbrojewicz
Wydawcy:Monolith (2008) Best Film Co (1999-2001) Canal Studio Filmowe Perspektywa (2000) Studio Filmowe Perspektywa (2000)
Serie wydawnicze:Best Film poleca
Autotagi:DVD epika filmy i seriale film i wideo kasety wideo książki literatura literatura piękna nagrania nagrania wideo proza VHS
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 9 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo