To, co najbardziej lubię...: Przyjaciele

Tytuł oryginalny:
Things I love about friends
Autor:
Tracey Moroney
Tłumaczenie:
Patrycja Zarawska
Elżbieta Krzak-Ćwiertnia
Elżieta Krzak-Ćwiertnia
Wydawca:
Wydawnictwo Debit Sp. j (2009)
Wydane w seriach:
To, co najbardziej lubię...
To, Co Najbardziej Lubię - seria
ISBN:
978-83-7167-755-7
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...

Seria książek o charakterze wychowawczym dostosowanych do psychologicznego rozwoju dziecka ukazująca świat z perspektywy malucha – w tym przypadku sympatycznego królika. Każda książka składa się z prostej i przystępnej opowieści przeznaczonej dla dziecka i pomagającej mu odnaleźć się w codziennej sytuacji oraz części skierowanej do rodziców, opiekunów lub wychowawców z praktycznymi poradami i wyjaśnieniami dotyczącymi poruszanego w niej zagadnienia. [opis wg empik.com]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Tracey Moroney
Tłumaczenie:Patrycja Zarawska Elżbieta Krzak-Ćwiertnia Elżieta Krzak-Ćwiertnia
Ilustracje:Tracey Moroney
Wydawca:Wydawnictwo Debit Sp. j (2009)
Serie wydawnicze:To, co najbardziej lubię... To, Co Najbardziej Lubię - seria
ISBN:978-83-7167-755-7
Autotagi:beletrystyka druk epika ikonografia komiksy i książki obrazkowe książki literatura literatura piękna opowiadania proza zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 10 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo