Nieśmiałek

Autor:
Sylwia Chutnik ...
Ilustracje:
Joanna Jung
Jona Jung
Wydawca:
Muza SA (2014-2015)
Wydane w seriach:
Poczytajki Pomagajki
ISBN:
978-83-7758-699-0, 978-83-7758-767-6
Autotagi:
dokumenty elektroniczne
druk
książki
proza
Więcej informacji...

Celem serii "Poczytajki pomagajki" jest uzmysłowienie najmłodszym dzieciom, które niebawem rozpoczną naukę w przedszkolu, że: każdy człowiek jest inny cechy charakteru i wyglądu często decydują o akceptacji nas przez innych, dlatego warto pracować nad sobą sukces może przyjść w każdej, nawet najmniej spodziewanej chwili, a dzięki przyjaciołom nasze życie staje się lepsze i ciekawsze"Nieśmiałek" to opowieść o pewnym bardzo, bardzo nieśmiałym chłopcu i o pewnej mądrej nauczycielce, która umiała dostrzec talent swojego ucznia i nie kazała mu odpowiadać pod tablicą. Jest to historia o tym, że nawet ktoś bardzo wstydliwy może mieć wielu przyjaciół, że każdy ma coś ciekawego do powiedzenia, nawet jeśli nie lubi tego mówić na głos. A przede wszystkim o tym, że każdy z nas ma jakiś talent i że warto go w sobie odszukać.Autorzy wszystkich opowiadań to doskonali obserwatorzy dzieci, ich środowiska, problemów i radości; często czerpali z własnych doświadczeń.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autorzy:Sylwia Chutnik Joanna Jung
Ilustracje:Joanna Jung Jona Jung
Wydawca:Muza SA (2014-2015)
Serie wydawnicze:Poczytajki Pomagajki
ISBN:978-83-7758-699-0 978-83-7758-767-6
Autotagi:dokumenty elektroniczne druk epika książki literatura literatura piękna opowiadania proza zasoby elektroniczne zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 10 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo