Mysi bohater i inne bajki

Ilustracje:
Władimir Pustowałowy
Irina Pustowałow
Wiktor Czajczuk
Alisa Czajczuk
Opracowanie:
Siergiej Kuźmin
Tłumacz:
Władimir Pustowałowy
Wydawca:
Wydawnictwo Elżbieta Jarmołkiewicz (2013)
Wydane w seriach:
Biblioteczka Maluszka
Dobranocki
ISBN:
978-83-7711-269-4
Autotagi:
druk
książki

Proponujemy Państwu nową serię Biblioteczka maluszka, w której oprócz bajek na dobranoc znajdą się zbiory zagadek i wierszy, pierwsze encyklopedie i inne książki edukacyjne. Bardzo duży wpływ na umysłowy i psychiczny rozwój małego dziecka mają odpowiednie książki czytane mu przez rodziców, ponieważ pobudzają jego wyobraźnię i wrażliwość. Ponadto wspólna lektura pogłębia więzi między rodzicami a dziećmi. Dziecko stopniowo rozszerza swój zakres słownictwa iw przyszłości samo będzie chętniej sięgać po książki. Mamy nadzieję, że ich lektura dostarczy wielu wspaniałych i przyjemnych chwil."
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo